Najboljši med najboljšimi v sklopu Motivacija je Lidl Slovenija

Prepričali s projektom Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija
Preberite več

Naziv najboljšega v sklopu Motivacija in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2017 je po izboru občinstva, komisije in aktivnega poslušalca pripadel Lidlu Slovenija s projektom Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija. Tina Cipot, predstavnica podjetja Lidl Slovenija, je po zmagi povedala, da ko iščemo izgovore, da nečesa ne zmoremo, da ni pravi čas ali da bomo kasneje, se spomnimo športnikov invalidov, ki vsak dan premagujejo ovire in dokazujejo, da zmoremo več.

AmCham Slovenija v okviru programa Best of the Best nadaljuje s predstavljanjem in nagrajevanjem najboljših poslovnih praks v gospodarstvu. V tematskem sklopu Motivacija so se nam predstavili strastni posamezniki in skupine, ki slovenski poslovni prostor motivirajo s spodbujanjem in utrjevanjem pozitivnih vrednot, s projekti, ki povečujejo pripadnost in zavzetost zaposlenih v podjetjih, s širjenjem in pridobivanjem novih znanj ter s povezovanjem in podporo različnim družbenim skupinam.

Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija, je povedala: »Imenitno je, ko nas navdihujejo drugi. Naši športniki nas resnično razvajajo, a premalokrat povemo odlične zgodbe iz poslovnega sveta. Zato sem vesela, da podjetja sodelujejo v programu Best of the Best, saj nam njihove ideje in odlična energija dajejo motiv in potrditev, da je AmCham poslovna skupnost res na pravi poti optimizma in priložnosti. Čestitke vsem zmagovalcem in tudi vsem, ki si vzamejo čas za najboljše zgodbe«.     

V sklopu Motivacija so se nam predstavili projekti:
1. Bisnode, Bismart;
2. Borzen, Video Vsebine;
3. Lidl Slovenija, Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija.

Naziv najboljšega v sklopu Motivacija in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2017 je po izboru občinstva, komisije in aktivnega poslušalca pripadel Lidlu Slovenija s projektom Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija. Čeprav so vsi projekti zmagovalni, vnašajo optimizem v naš poslovni prostor in ustvarjajo priložnosti, je Lidl Slovenija zbrane najbolj prepričal prav zaradi srčnosti, zagnanosti, želje po ustvarjanju dobrega in seveda, motiviranosti vseh vpletenih v projekt.

Aktivni poslušalec Primož Zupan, direktor podjetja Hal MBills, je povedal, da je bila odločitev izbrati najboljšega zelo težka. »Med tako navdihujočimi projekti je izbrati najboljšega zelo težko, saj so srčni in imajo voljo za naprej. Vsi so zmagovalci in prepričan sem, da je to šele začetek in prvi korak, da lahko znotraj naše sredine naredimo še nekaj več. A ker je potrebno izbrati zmagovalca, sem na prvo mesto postavil Lidl Slovenija,« je dodal Primož Zupan.

Tina Cipot, predstavnica podjetja Lidl Slovenija, je po zmagi povedala, da ko iščemo izgovore, da nečesa ne zmoremo, da ni pravi čas ali da bomo kasneje, se spomnimo športnikov invalidov, ki vsak dan premagujejo ovire in dokazujejo, da zmoremo več. »Zgodba, ki smo jo spletli Lidl Slovenija in paraolimpijci je veliko več kot le zgodba o partnerstvu, je zgodba, ki motivira, navdihuje in spreminja - nas, vas in svet na bolje,« je povedala zmagovalka. »Zmaga je motivacija, da bomo tudi prihodnje projekte, ki jih že načrtujemo in jih bomo kmalu predstavili v javnosti, delali še z večjo energijo in srčnostjo,« je še dodala Tina Cipot.

Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija, Lidl Slovenija
Ker je Lidl prepoznal navdihujoč trud športnic in športnikov invalidov, njihovih ekip ter resno delo Zveze športnikov invalidov Slovenije (ZŠIS) in Paraolimpijskega komiteja (POK), so se povezali s posamezniki in ekipami, ki jih navdihujejo. To so ljudje, ki kljub navideznim telesnim omejitvam niso izgubili volje in navdiha ter so se resno podali v športne vode. Vsakodnevno profesionalno trenirajo za različna domača, evropska in svetovna prvenstva ter olimpijske igre. Cilj podpore Zveze športnikov invalidov Slovenije je bil opozoriti na problem športnikov invalidov in gibalno oviranih ljudi na splošno.

Kot posledica vključenosti športnikov in športnic invalidov se je tudi Lidlova komunikacija osredotočila na navdih, ki je postal osrednja misija in osnova korporativne identitete. S sloganom "Vi ste naš navdih" so želeli poudariti, da Lidl Slovenija ni le prodajno usmerjeno podjetje, ampak je podjetje, ki ga vodi družbena odgovornost, ter zato išče navdihujoče posameznike, ki rušijo stereotipe, podirajo meje in predstavljajo navdih za številne ljudi.

Galerijo slik si lahko ogledate TUKAJ.

Zavarovalnica Triglav d.d.