AmCham Exchange: Pomen celovitih človeških izkušenj za uspešen posel

Sreda, 27. maj 2020
Preberite več

THE HUMAN EXPERIENCE

Pomen celovitih človeških izkušenj za uspešen posel

Na majskem AmCham EXCHANGE spletnem dogodku bosta zgodbe in poglede z nami delila v Silicijevi dolini živeči podjetnik Matej Zalar, soustanovitelj in direktor podjetja Visionect US, in Lovro Peterlin, Managing Director, A1 Slovenija.

S sogovornikoma bomo odprli temo pomena celovite izkušnje strank, partnerjev in zaposlenih z znamko, produkti in storitvami določenega podjetja. Verjetno ste velikokrat naleteli na buzzworde v angleščini, kot so Customer Centricity, Customer Experience, Employee Experience, User Experience, Human Experience in še veliko drugih? Obdelali bomo prav vse! Govorili bomo o tem, kje med marketingom, prodajo in ostalimi oddelki v podjetju mesto zaseda celovita človeška izkušnja v najširšem pomenu besede in kaj so podjetja pripravljena narediti, da jo zagotovijo. Sogovornika bosta poskušala odgovoriti tudi na vprašanje, kakšne spremembe na tem področju pričakujeta v dobi po ponovni vzpostavitvi delovanja gospodarstva, ki se je zaradi ukrepov v zvezi s koronavirusom za nekaj časa praktično popolnoma ustavilo.


 

Se vidimo v sredo, 27. maja 2020, ob 16. uri. 

PRIJAVA:

​Pogovor z gostoma bo vodil Mart D. Buh, direktor celovitih izkušenj, AmCham Slovenija. Dogodek bo zaključen predvidoma ob 17.00.