Best of the Best: Zmagovalec v sklopu Motivacija je Agilcon

Agilcon prepričal s projektom Srce Agilcona
Preberite več

AmCham Slovenija v okviru programa Best of the Best znova išče in nagrajuje najboljše poslovne prakse v podjetjih, članih AmCham Slovenija. V sklopu Motivacija so se predstavili izjemni posamezniki in skupine, ki s svojo kreativnostjo in energijo ne motivirajo le zaposlenih v podjetjih, ampak celotno poslovno skupnost. Letošnji zmagovalec v sklopu Motivacija je podjetje Agilcon s projektom Srce Agilcona.

V okviru projekta Best of the Best AmCham Slovenija že peto leto zapored izpostavlja, predstavlja in nagrajuje najboljše poslovne prakse. Izjemni projekti in najboljše poslovne prakse v slovenski poslovni prostor vnašajo nova znanja, pristope, izdelke, procese in poslovne modele na inovativen način. S svojo kreativnostjo in energijo ne motivirajo le zaposlenih v podjetjih, ampak celotno poslovno skupnost, s povezovanjem, sodelovanjem in zaupanjem pa širijo znanje, izkušnje in optimizem.

V sklopu Motivacija so se predstavili:

  • Agilcon: Srce Agilcona,
  • Droga Kolinska, Atlantic Grupa: Prediktivna analitika pri zadrževanju zaposlenih,
  • Point Out: Point Out KnowledgeForGrowth.

Naziv najboljšega v sklopu Motivacija in s tem uvrstitev v finale za najboljšo prakso leta 2019 je na dogodku, ki ga je povezoval Saša Jerković, po izboru občinstva, komisije Best Practice Academy in aktivne poslušalke Tanje Subotič Levanič iz Pivovarne Laško Union pripadel podjetju Agilcon s projektom Srce Agilcona.

»Zahvalili bi se vsem zbranim danes, ki so glasovali za nas, hvala vsem za podporo in organizatorjem za izjemen dogodek,« so po razglasitvi zmage povedali predstavniki podjetja Agilcon.  

»Ko vidimo pozitivno ozračje na dogodkih Best of the Best in vidimo ljudi, ki poskušajo svet vsak dan delati lepši in boljši, je to motivacija za naše dobro delo tudi naprej. In želim si, da bi vse te krasne ideje in zagon iz Slovenije ponesli tudi v svet, s sedežem AmChams in Europe pa zdaj to možnost tudi imamo,« je povedala Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija.

»Vsako leto se trudimo motivirati zveste oboževalce projekta Best of the Best in člane AmCham Slovenija. In zato smo za letos, že peto leto projekta, uvedli nekaj novosti. Prva novost je novi voditelj, to je Saša Jerkovič. Druga novost je teden motivacije, kjer so lahko naši člani in splošna javnost vse tri finaliste in partnerje projekta spremljali skozi en njihov delovni dan na AmCham Instagram profilu. Tretja novost pa je kviz, ki so ga pripravili finalisti sklopa Motivacija, in ki prinaša tudi nagrade,« pa je o letošnjem projektu Best of the Best povedala Tonja Avsenik, vodja projekta Best of the Best.

Zmagovalni projekt:

Agilcon: Srce Agilcona​
Projekt Srce Agilcona združuje dejavnosti in možnosti izobraževanja za zaposlene v podjetju, kjer je v vsakem trenutku približno tretjina ekipe v podjetju zaposlena manj kot eno leto. V Agilconu se zavedajo, da so zaposleni Srce Agilcona, zato je to projekt učenja za vsakega posameznika v 7 korakih. Od procesa uvajanja z mentorjem, do internega tekmovanja 'Trailhead Challenge', prek kataloga certifikatov, polletnih razgovorov, knjižnice za širok nabor znanj, rednih internih izobraževanj do izobraževalnega izleta v San Francisco. »Kot posamezniki rastemo in se učimo,« pravijo v Agilconu. Želja po znanju pa ni dovolj. Zaposlenim je potrebno ponuditi strukturirane možnosti izobraževanja in razvoja pa tudi čas za osvajanje znanj na delovnem mestu.

Druga dva finalista:

Droga Kolinska, Atlantic Grupa: Predictive analitika pri zadrževanju zaposlenih
»Dajem odpoved« je nočna mora vsakega managerja, še posebej v viharnih razmerah na trgu dela. V Atlantic Grupi se zavedajo, da imajo odlične zaposlene in ni jim težko priznati, da jih želijo obdržati. Zadrževanja so se lotili strateško in naslovili ključne zaposlene v podjetju ter managerje. Ključne zaposlene so prepoznali in zanje razvili program različnih pridobitev, s katerim spodbujajo pozitivno izkušnjo dela v Atlantic Grupi. Razvili so tudi poseben program prepoznavanja tveganja za odhod ključnih kadrov. Tega so se lotili z analizo vseh s strani delavca danih odpovedi v zadnjih treh letih in na podlagi rezultatov izdelali Prediktivni indeks verjetnosti, da bo zaposleni posameznik zapustil podjetje. Ta indeks so nadgradili z analizo ostalih podatkov, ki jih imajo na voljo v podjetju (npr.: zavzetost v oddelku, napredovanja in izobraževanja). Z zaposlenimi, za katere ocenjujejo visoko tveganje, opravijo 'stay intervju', kjer se ne bojijo vprašati, ali je zaposleni že kdaj razmišljal o odhodu in kaj so njegovi (de)motivatorji. Temu sledi priprava akcijskega načrta. Rezultati so vidni. V Sloveniji so razmerje obžalovanih odhodov iz 15 odstotkov (leta 2017) več kot prepolovili na 6 odstotkov (2018).

POINT OUT: POINT OUT KnowledgeForGrowth
Point Out KnowledgeForGrowth je krožni sistem osvajanja in deljenja znanja, namenjen tako zaposlenim v agenciji, kot tudi javnosti in strankam. Tristopenjski krožni sistem pridobivanja znanja Point Out KnowledgeForGrowth je sestavljen iz treh ključnih komponent, ki se med seboj dopolnjujejo in prepletajo navznoter in navzven. Prvi del tristopenjskega krožnega pridobivanja znanja interno predstavlja načrt osebnega in kariernega razvoja, eksterno pa tedenski blogi in oddaje Point Out Weekly. Drugi del sestavlja izvedba in spremljanje delavnic, ki jih za druge zaposlene pripravijo zaposleni. Interne delavnice v Point Out pogosto nadgradijo v delavnice za naročnike. Zadnji kos sestavljanke pa predstavlja interno hitro obveščanje o spremembah na digitalno marketinškem področju. Z njim se med zaposlene delijo aktualne vsebine, s katerimi lahko izboljšujemo digitalno marketinški nastop naših, na zunaj pa te informacije delijo v obliki platforme “News from platforms”, oblikovane za naročnike.

Slike z dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani