Bomo Slovenci snovalci digitalne prihodnosti ali le uporabniki?

Računalništvo in informatika kot obvezen predmet v osnovnih in srednjih šolah
Preberite več

Digitalne veščine in znanja, premoščanje digitalnega razkoraka s krepitvijo digitalnih kompetenc in računalniško mišljenje so bile rdeča nit današnjega pogovora s prof. dr. Andrejem Brodnikom s Fakultete za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije Univerze na Primorskem, Fakultete za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani in predsednikom ACM Slovenija – Association for Computing Machinery. 

Dr. Brodnik je tudi vodja skupine RINOS, ki želi računalništvo in informatiko vpeljati kot obvezen predmet v osnovno in srednjo šolo, saj pomanjkanje digitalnih kompetenc pomeni slabšo konkurenčnost za naše otroke in nas.

V pogovoru s člani Komisije Pripravljeni na prihodnost in Komisije za prihodnost dela in izobraževanje je izpostavil znanje za kreativno uporabo stroja, ki je lahko v pomoč v kateri koli dejavnosti ali industriji. Računalniško mišljenje nam pri tem pomaga, da znamo problem analizirati, abstrahirati in ga potem avtomatizirati.

Le z ustreznimi digitalnimi znanji in kompetencami bomo lahko spet na vrhu lestvice konkurenčnih držav, pa tudi konkurenčni na globalnem trgu dela.